Söndagen

Nu tror jag allt att sommarkänslan äntligen börjar komma in i min kropp. Jag har massa sommarlycka i kroppen och äntligen bröjar skolstressenn börja lägga sig och man kan ta det lite lugnare och göra grejer man VILL och inte grejer man MÅSTE. Så idag tog jag en superlång promenad och njöt i solskenet. Dessutom sov jag till halv tolv då det blev ganska sent igår men vi hade det riktigt kul!


Josefine, Jenny, Maja, Lovisa och Frida!


De posar igen


Lisa!

Nu ska jag gå över till min kompis Maja en liten stund, later!

Kommentarer
Postat av: maja

oj då!! själv är jag ej hemma men det löser sig ;D haha. tack för gårdagen. utsliten idag (som man ser på korten) pussis <3

2010-05-30 @ 19:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0