Utkast: Maj 7, 2010

Just nu älskar jag etno- och afrikatrenden och det återspeglas helt klart i det jag har på mig idag men fy fan vad jag hatar dagens outift, det blir aldrig bra och på bild ser det aldrig ut som jag tror att det ser ut in real life. Det ser liksom alltid så tråkigt ut, i fortsättningen ska jag kolla 100 gånger istället för 50 gånger i spegeln innan jag går hemifrån. Nu ska jag äta upp mig efter simturen och shoppingturen idag och sen ska jag möta upp in kära bror vid tåget, om ni kikar in om en liten stund kommer en londonguide upp som jag knopar ihop för tillfället!


Skjorta-Zara, harems-New look, wayfarers-Primark, skor-DinSko och afrikahalsband från mina gömmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0