Haider

Åh, måste säga att jag gillar det här från Haider Ackerman för kommande vår och sommar, antagligen ett helt omöjligt plagg att bära men de där knutarna fascinerar mig på något sätt, kan liksom inte förklara hur. Men det är knutarna som gör det här plagget(vad man nu ska kalla det...?)

Såg förresten att Linda Sundblad ska modella för ett nytt klädmärke som en tjej som heter Therse Lindfors har gjort, skulle tydligen vara lite 60-tal över dessa kläder och jag är ALLTID pepp när nya svenska märken startar, återkommer senare om detta om jag blir en diggare av hennes plagg!



Nej, nu ska jag pusta ut efter den här långa dagen som bla har innehållit träning och shopping, dags att underhålla min tysk och plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0