Inspirationsmapp såhär på morgonkvisten

Idag är en sådan morgon då jag precis vet hur jag vill se ut och vilken stil jag ä sugen på men känner mig oinspirerad och vet inte riktigt hur jag ska få fram den där känslan, som faktiskt avgör om min dag blir bra eller inte. Men sånna här morgnar har faktiskt en lösning, då går jag in och kollar lite i min inspirationsmapp där just nu Stanton Jones (älskar spetsen), Helmut Lang och Tokion.


Ja, kag suktar efter sommaren just nu.

Jag är ju en av få som hatar Celines nyminimalism och det här är nog så långt jag kan gå med minimalismen. Och det funkar faktiskt till och med ganska bra. Helmut Lang S/S 2011

Främsta inspiration denna härliga morgon är nog Tokion.

Som ni ser är jag lite virrig med vad jag vill bära idag, hur ska det här sluta? nej jag måste fortsätta leta viadre i mappen, ni får se resultatet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0