Nude, eyeliner and apricot

Förut såg jag sminkning som något ont som liksom gjorde mig snyggare men som egentligen var väldigt tråkigt, men vet ni nu är det helt andra bullar. Jag kan till och med kalla mig lite skönhetsintresserad, det trodde jag aldrig någonsin skulle kunna komma från min mun (eller snarare tangentbord...) och det betyder att jag faktiskt tänkt på vilken min standard-sminkning ska bli i höst, och ungefär såhär har jag tänkt; eyeliner-ögon med en liten kråka längst ut, bleka läppar och aprikosfärgat rouge som gör att man ser sådär varm ut, som tagen ur en höstbild liksom. Mina favoriter (som också sitter på min önskelista) är bara från Make up Store, just för att det har så himla stort utbud mellan färger och former. Och utan att det blir slit och släng över det. men såklart finns det mycket finna budgetalternativ också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0