last days

Usch och fy, jag har ju fan inte producerat något bloggande på flera dagar, men jag haft så mycket roligt för mig de senaste dagarna så att blogga har jag absolut inte hunnit, men ska jobba på att hinna producera lite text även fast jag har mycket för mig. Promise. Men här kommer lite bilder från de senaste härliga dagarna.




I tisdags var jag äntligen med min kära vän Lovisa hela dagen


I Onsdags hade jag en mysig fika med Linnea på Java

Jag under fikat, vi delade på en underbar chokladdröm


Jag i Torsdags: heldag i skolan från 8:00 till 20:00, på kvällen var jag riktigt trött på skolan kan jag meddela.


Igår var jag ledig, det innebar besök på förra skolan, simning, makeupkurs(underbart var det), middag på Saigon med härliga vänner och Kulturnatten på kvällen.


Såhär såg jag ut några timmar efter makeup-kursen, jag körde på markerade ögon som ändå var smooth med persikofärgade kinder och läppar i samma ton. Nu gäller det bara att göra det här lika snyggt själv.



Idag har jag hängt med mina vänner Micaela och Lovisa, vi bara mös och kollade på Eva&Adam...

Sådär ja! Då hade jag bloggat ikapp lite, underbart!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0