Wang S/S 11

Åh, det är långa dagar just nu kan jag lugnt meddela. Jag och min tyska vän Annika kom precis hem, nu ska vi snart få i oss lite mat och efter det kommer 14 tjejer storma lägenheten (eller jag tror det blir ganska lungt, tyskar verkar vara väldigt lugna och fina...) för att se på "Mamma Mia!", äta svenskt godis och bara mysa lite. För övrigt så hittade jag nyss en bild på Alexander Wangs säsong för S/S 2011, väldigt olikt Wang men jag tror jag gillar det. De långa längderna och "smutstonerna" verkar hålla i sig och jag kan inte säga annat än att jag gillar det. Önskar dock lite mer överraskande detaljer och accesoarer för att det ska falla mig i smaken perfekt..


Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att chatta med dig idag.

2010-11-30 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0