cape, for me?

Då och då tar jag paus i pluggandet och kikar efter den perfekta kamelfärgade sjalen/capen och ju mer jag kollar desto mer förstår jag vad jag letar efter, vad man gillar och inte, färgen + (eller snarare minus...) att man får massa andra habegär på köpet liksom... Den mest prisvärda jag har hittat än är helt klart Weekdays för ynka 200 spänn. Fransarna går i och för sig ganska fett bort men det verkar som de hänger på de flesta caparna och priset och färgen säger bara  så fett mycket JA liksom! Blir nog att leta upp den nästa helg då jag kommer vara i Stockholm- igen!


Nej, nu tillbaka till skolarbetet. Har en saga och ett prov att plugga på tillls imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0