Fredagens outift

Tyvärr fick inte kameran hänga med mig under gårdagens kväll men trots det så hade jag en otroligt kul kväll. Vi fick värsta längtan efter jul så vi har redan börjat planera våran "juldag" i December då det ska bakas sjukt mycket julgodis, spelas sjukt mycket julmusik, drickas sjukt mycket glögg och julmust, snöa så sjukt mycket och bara vara så sjukt mysigt, åh! Eftersom inte kameran hängde med igår så får ni iallafall en
bild på fredagens outfit som jag glömde visa er, var så satans kallt ute med de där träskorna...


Fårskinnsjacka-BikBok
Kameltröja-min farmors stickade verk
Träskor- Bianco
Jeans-Cubus
Väska-H&M
Halsband-Primark

Nu ska jag ta det lugnt en liten efter powerwalken, sen blir det sjukt mycket plugg resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0