In New York

Åhh, vi hade det SÅ mysigt igår, eller mysigt är kanske fel ord att säga eftersom vi kollade på en lagom läskig skräckfilm så man satt med händerna framför ansiktet hela kvällen, men annars hade vi det galet msyigt tillsammans! Idag har jag gått i skolan, träffat Frida E, Elsa och Lovisa på stan, tränat med Elin och för en liten stund sedan kom jag hem från kära IKEA, alltså det företaget är sjukt inspirerande (ja, jag är inne i värsta företagstankarna nu, allt från klädföretag till barngrejer har jag kommit på...)

Tänkte bara visa er lite mer bilder från New York Fashion Week;



Snyggaste tonerna har marc by Marc Jacobs hittils...

Den mysigaste visningen verkar vara Mulberrys, intimare och bättre än de vräkiga modeshowerna. Det här är inget för Karl "vräket" Lagerfeld liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0