New

Förutom skolan till 15.00, världens längsta tandläkarbesök, plugg, träning, och presentköp har jag hunnit med en KORT secondhandrunda med Malin, har varit liten besviken de senaste gångerna jag gått på Second hand och verkligen inte hittat någonting men ÄNTLIGEN fann jag det jag vill hitta som är lika med trendstuff som är billigare och miljövänligare. Det fick bli en transparent skjorta och ett konjaksbrunt läderskärp, grejerna kommer invigas tillsammans på lördag då det blir lite kalas i Stockholm, det som fattas är bara ett par stora örhängen!


jag stirrar in i TV-skärmen på fotbollen...

Imorgon blir det skola till 5,för på eftermiddagen blir det Fish Tank med klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0