Sthlm in my heart!

Ikväll har jag njutit av världens godaste ratatouille med fetaoströra, bröd, linsröra och sallad och frukt med kesella till efterätt hos min systers nya lägenhet i Stockholm, och det har varit precis så härligt som det låter, alltså SUPERHÄRLIGT. Nu ska vi göra oss redo för sängen ( det är nu man ångrar att man sminkar sig) och försöka hitta något bra att kolla på SVT play, jag tror snarare att vi kommer somna direkt... Imorgon ska jag kolla in min kusins nya lya, göra mat till kvällens fest, shoppa (eller bara kolla, det skulle min plånka må bra av) se min bror löpa Sthlm halvmarathon innan festen drar igång på kvällen med massa god mat, lekar och full av släkt. Kommer bli en awesome helg, bilder kommer nästa gång vi hörs! kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0