A-Ö, Alexander wang!

Tappade ju bort A-Ö här någonstans på vägen men nu kör vi med mer än 100 procent igen och 2 nya designer varje vecka. Idag kör vi Alexander Wang, vi kör liksom två på A då Alexander wang och Acne är för bra för att välja mellan, idag; Wang!


De futuriska glasögon hos Wang fortästter i år ser de ut som dessa, "knästrumpor" som borde kallas något annat än knästrumpor fanns också. Jag kommer tolka det genom att fortästta använda strumpor i skorna och kanske till och med benvärmare om jag vågar?!


Wangs version av kamelkappan, roligare än de nadra vi sett på catwalken i alla fall men inte den snyggaste, den har Chloe!

Jag ska skaffa mig ett par sammetsbyxor precis som dessa, galet mysiga!


Nästan lite Balmain över denna kavaj kanske?

Som jag sagt 1000 gånger så ÄLSKADE jag ju SS-säsongen hos Wang men höstens är inte alls lika imponerande. Sminket och håret är direkt fult, kläderna känns inte trendia och kollektion ser inte färdig ut, jag undrar vad Wang ville säga men den här showen? Det blev varken hårt och coolt eller nyskapande. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0