Stockholmo!

Oj, en katastrof höll på att hända, jag har ju glömt bort att visa er lite bilder från Stoclholmhelgen som var helt underbar och otroligt fylld med olika grejer; middag hos min syster, fika hos min kusin, shopping, fest, fotboll, kolla på min brors löpning och en fantastisk brunch. Men nu låter jag bilderna säga mer än orden;


jag på väg mot syrras lägenhet i Sthlm-natten!


The fantastic place där brunchen var...


brunchen hade liksom 5 stationer; här är det den kalla stationen, sen fanns det oststationen, fruktsallad med gräddestationen, varma stationen ( med allt från pannkakor, fläsk till svampsoppa) och när man typ var så mätt så kräket var nära stod på efterrättsbuffen på tur...


där det fanns pannacotta, morotskakor, småkakor, och mintchokladmousse i minivarianter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0