Det hänger på vädret (fyndigt värre...)

Min klädstång hänger faktiskt efter vädret, idag är det ju riktig jävla vår ute ( det är typ 20 grader ute ju, crazy!) så nu hänger det massa härliga vårfärger framme på klädstången bredvid det som alltid hänger framme- de svarta klassikerna så som min mockakavaj och svarta långklänning. Min klädstång har ett litet system (fast jag glömmer ofta bort det där systemet) jag hänger nämligen allt som är nytt på den kära stången och sen när det känns tråkigt så hänger jag dit något nytt och stoppar undan det andra plagget i min walk-in-closet. Det farliga kan vara att köpa coola, färgglada grejer bara för att det hänger snyggt där framme. Haha...





Nu ska jag och svettas i danssalen, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0