Drömmen.

Jag svimmar. Kan inte någon snäll liten ängel bara komma och flyga in den här HELT JÄVLA FANTASTISKA klänningen till min garderob. Ser ni hur jävla vacker och perfekt den är?! Så fin gul färg, älskar den höga urringningen och lilla "slöjan" som ger klänningen ännu en dimension. Ååååååååååååhhhhhhhhhh, jag ska fan se till så att jag får bära den här i sommar. Det kommer inte bli en lika bra sommar annars. Jag ska ju på två studenter, midsommar och massa annat festeri så det finns ju tillfällen då jag kan bära den. För den är för fin för att inte köpa, jag kan ju liksom inte missa chansen. Att kolla på snygga plagg när man är sjuk gör det bara ännu värre att vara sjuk, jag lovar er.




Från Asos, 500 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0