Fräknar hjälper ju alltid

Just nu vill jag sitta på verandan på Gotland och bli brun som en pepparkaka, hänga i Stockholm eller ligga och svalka mig i Medelhavet men sköna slappa dagar UTAN plugg skulle också sitta ganska bra, som ni förstår är jag jäkligt skoltrött. Försökte iallafall pigga upp pluggtrötta mig med en promenad i parken (fungerade ganska bra), jag har också provat en stor balja med te (fungerade inte lika bra, kom liksom in i ett mys-känsla) och nu har jag insett att inte så mycket hjälper. Jag får köra på ändå liksom, tur att det iallafall är vår och att man börjar bli brun. Det kan faktiskt ge oanade humöreffekter, iallafall på mig.


Jag måste erkänna attt jag älskar mina stora fräknar som börjar komma fram rejält nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0