Ich bin krank!

Sorry för dålig uppis men igår var det fullt upp med skola, gäster och sen Cirkus Cirkör på kvällen ( alla ni som var i Örebro, hoppas jag inte förstörde showen pga allt hostande från mig...) så gårdagens bravader har satt spår i mig. Jag är sjuk. Åh, hatar att vara sjuk, speciellt när man får ställa in grejer som man planerat men det finns värre grejer kan man lugnt säga, haha. Så min medicin idag blir att sova, kolla på Solsidan, plugga och att läsa Elin Klings nya magasin STYLE BY. Älskar känslan av att öpnna en nytt magasin, det är fan lyx för mig.


Är i för dåligt bildskick just nu, så ni får en bild från 2 veckor sedan istället. Då gick jag runt i en tunn skjorta och levde livet i Hannover. Mucho härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0