Ska bli brun som en pepparkaka

Om sisådär 24 timmar befinner jag mig ett 15 grader varmare land, äter en stört god pizza och kollar ut över Medelhavet. De första dagarna ska jag och la familia spendera i en stor stad som heter Alghero, där ska vi göra sånt man gör i en stad (shoppa, bada och kolla runt) men sen drar vi oss mot en mysig medeltidsstad där vi hyrt hus. Planerna då är att ligga på en kritvit strand, hänga på terassen och se oss runt på Sardinien. Hoppas ni får det bra här hemma också, jag kommer iallafall ha det guld. Ska bara koppla bort allt annat, och så även datorn så vi hörs om tio dagar ungefär. Puss och kram.


UPDATE! Jag har piblicerat massa inlägg sen jag kom hem i förrgår, men de visas tyvärr inte på förstasidan. Om ni vill läsa dem så får ni klicka på augusti 2011 vid arkivet!

pimp myspace - Gickr


Make your own animation

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag älskar dig, din blogg och troligtsvis också Sardinien!

2011-08-02 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0