Du kommer bli fast, promise.



Varje gång jag ska köpa en ny skönhetsprodukt går jag först av allt och checkar utbudet för att se vad jag är sugen på, sen drar jag hem och läser genom recensioner, tester och folks åsikter om detta jag är sugen på- och sen bestämmer jag mig! Japp, den här lilla ritualen gör jag typ varje gång med glädje( fast ibland spontanköper jag ju såklart också...) och jag har ju såklart mina favvosidor när det gäller skönhet och tips. Så jag tänkte liksom, varför inte dela med mig av dem?

För att läsa bra sminktestter rekommenderar jag Veckorevyns hemsida eller Damernas värld
. Annars brukar jag gå in på Smartson där man kan läsa MÅNGA tester men favoritsidan nummer 1 finns helt klart här, där kan man gotta sig i typ 2000 skönhetstester och artiklar. Börja nörda runt på skönhetssidor du med, jag lovar du kommer bli en skönhetsnörd, det är jag ett levande exempel på, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0