GIFTS FOR CHRISTMAS

Jag börjar bli julpepp nu, det är ju ändå liksom bara 15 dagar kvar till man får dansa runt granen, äta hur mycket köttbullar och sill som helst, öppna massa paket, känna sig julfin med röda läppar och dricka litervis med julmust och äta ännu lite mer julskinka. Pepp, ja! Här kommer lite av det jag suktar efter just nu, och som ni kan inspireras av att ge till andra i jul!!


Hög på den här doften, sååå gooood.

Vill vara duktigare med mina borstar! Den här kommer från Makeupstore, är dock gjord av tvättbjörnshår. Känns sådär.


Den här sägs vara den bästa på marknaden-MUSs ögonbrynsskugga


En resa till Barcelona skulle inte sitta fel alls, tycker det verkar vara en grym stad. En blandning mellan stadsliv och strand, sen vill jag vara omringad av spanska. Det är ju så vackert, haha


Ett riktigt fint ansiktsvatten från Håkansson,


Eller den här fina kjolen från Etro, come to mama!



Stiliga örhängen från Gina

Hur söta sovbrallor från Gina?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Håller med! Aaaah, skulle inte sitta fel med jul nu!

2011-12-11 @ 21:47:34
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0