NI UNDRADE

Nån frågade mig vad jag använder för rengöring, så här kommer svaret till dig!

Jag har haft turen att inte ha någon problemhy, utan den har för det mesta varit befriad från allt som finnar, pormaskar och rodnad. Men jag rengör huden ändå, mest för att förebygga att jag skulle få dålig hud och dessutom är det ju så skönt liksom. Jag kör på Neutrogena all the way, lägger wash mask allra först ( jag lägger den även som ansiktsmask då och då) och typ 2 gånger i veckan skrubbar jag ansiktet med daily scrub från Neutrogena. Tycker det är sjukt skönt att lägga scrub, huden känns så "ny" efteråt. Den får massa lyster, rengörs på djupet och tar bort döda hudceller. Love it helt enkelt! Efter det lägger jag på dagcreme som är fri från olja, min hy blir lätt blank och fet så då ska man ju inte tillföra någe fett alls. Ja det var typ det tror jag, och det funkar riktigt bra för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0