Black Swan

Jag kan lova er på mina familjs och vänners liv att jag ALDRIG har taggat en filmpremiär som jag gör just nu till Black Swan (om jag ens taggat en filmpremiär, rådiggar inte film liksom) Ska bli så underbart med balett och franförallt Natalie Portman. Jag och min kompis Maja har diskuterat om Natalie är en av världens vackraste, jag håller nog inte riktigt med men skulle minst sagt göra mycket för att få hennes söta look. Audrey Tautou, Scarlett Johanson, Freida Pinto och Gisele Bundchens utseende skulle jag i och för sig också gärna sno.. Oj, vad jag kom bort från ämnet här men jag såg som sagt fram mot "Black swan" sjukligt mycket, tur att den har premiär på fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0