SSSSKOOOORRRRR!

Okej, jag ska skärpa mig. Kan inte förälska ner mig i alla dessa skor hela tiden, som dessutom ser ganska likadana ut. Det är ständigt svinhög klack, med platå och antingen bruna eller röda. Samma grej hela tiden liksom. Här kommer lite skoorgasm och sen lovar jag att det kommer dröja mycket länge innan jag bloggar om skor igen. Måste bara få en överdos först, för det kommer blit tufft att inte visa alla dessa underbara skor som finns. Enjoy för sista gången på länge!


De här är ju drömmen, så klumpiga klackar men sen kommer de där nätta banden. Love. Från Minimarket


Kinaklacken är stor i vår! Från Topshop

Så snyggt med vinrött mot det svarta. Love igen.


Vill ha!


Så smidiga och snygga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0