Underbara vänner

Låt mig sova i hundra år, ssssnnnäääällllaaaa. Jag är så jävla trött alltså. Men nog om det, fy fan vilken rolig kväll vi hade igår! Jag, Agnes och Lovisa lagade en riktigt god kycklinggryta med curry ( vi blev dock lite oroliga i början när det stog att man skulle koka kycklingen, men det gick utmärkt faktiskt) Till efterätt hade vi gjort en mörk chokladkaka, mums! Under kvällen gjorde vi allt från att kolla gamla bilder, spelade nintendo, pratade och dansade (eller det var nog mest jag och min vän Maja som gjorde det, vi försökte oss på en konstig dans där jag skulle hänga från hennes höfter och ta mig upp och ner samtidigt som jag skulle skaka..hmmm.. pinsamt att jag berättar det här... )


Så här smutsig kan en en ugn vara efter vi varit i farten...

Jag och Maja under att av alla försök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0