A-Ö, Chanel S/S 2011

Hann inte med A-Ö till igår, så den kommer idag istället. Tänker att jag kör på en bildkavalkad då tiden inte är på min sida på mina favoritoutifts, hoppas ni enjoyar det så att säga!


Kajalen i benan som visades förra året hos Chanel hänger kvar, blur sugen på att prova det själv.

Såklart finns dräkten där, observera; inga korta kjolar!


En sexigare variant av dräkten, och jag vill ha de där schortsen i tweed. Keep on dreaming...

Kollektionen kändes lite hemlig, här med en reserverad fransk dam.

Gillar den där klänningen urstarkt alltså.


Jag dör, skorna med DET!!!!!!!!!! Klacken, färgen, höjden. ALLT. Vill ha NU!



Jag har alltid tyckt Karl Lagerfelds Chanel varit lite överdrivet kritikerrosat, men jag gillar den här kollektionen mer än andra kollektioner iallafall. Känns liksom som att Chanel aldrig överraskar eller ger oss något nytt. Men pga av de snygga detaljerna, kajalen i håret och skorna så får den ändå;

K K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0