Bik Bok SS 2011

Jag AVGUDAR att kolla på lookbooks och som tur är så har de första för våren börjat släppas, och likaså för Bikbok som jag tycker gör riktigt bra jämfört med andra budgetkedjor som finns i Sverige, här kommer mina favoritpics.


Kikade in på BikBok idag för att kolla om de hade den, och de hade faktiskt fransdrömmen och nu är den min.


70-tals frippan...


Mmm, man blir sugen på sommar.

Börjar bli lite trött på mönstrade byxor just nu... Bootcut känns roligare just nu.


Så, precis som hso så många andra så genomsyrar 70-talet vårens mode, införskaffa fransar, spets, knytblusar, bootcutjeans om du vill vara 70-talstrendig i vår. Om inte, så finns det ju många andra trender och influenser just nu. Eller så följer du kanske inte någon trend alls, who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0