A-Ö; Chloe!

Chloe har alltid legat mig varm om hjärtat, speciellt efter deras Resortkollektion som jag typ grät av, kom ni ihåg? Men jag var lite rädd för att Hannah McGibbon skulle överdosera beige, snygga klänningar och vara to much Chloe liksom och tyvärr så blev det nästan så. Det känns som att Hannah inte tänkt igenom vad hon vill säga med den här kollektionen, allt känns ganska ointressant helt enkelt. Men, visst, kläderna är vackra och jag skulle gärna äga alla men det är inget som jag höjer på ögonbrynet åt eller blir "tagen" av. En fröjd för ögat men jag vill ha mer än så, mycket mer!




Om kollektionen skulle innehålla mer kontraster och spännande detaljer skulle den vara så mycket bättre.


Ja, vitt och helvitt är en VIKTIG färg i år!

Självaste chefsdesignern Hannah McGibbon efter visningen.


Enligt Chloe är ballerinaskorna tillbaka igen.


Många högkragade tröjor fanns med i kollektionen, precis deras tidigare...


Jag avgudade dock sminkningen, blir helt klart ispirationen i vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0