Kvällen den 15 januari

Hola!

Jag kom just hem från en lång powerwalk, älskar powerwalks har jag kommit på. Man får liksom rensa tankarna samtidigt som man lyssnar på P3. Nu ska jag sätta mig och råplugga några timmar hade jag tänkt, kan väl tyvärr inte skjuta upp det mer har jag insett, det svider!
Men igårkväll hade jag det iallafall riktigt bra hos Hanna med Julia, Elin och Malin, vi kollade på "the september issue" (ni vet filmen om Anna Wintour och Septembernumret) och jag gillade filmen starkt! Men det är skrämmande hur stor makt en enda kvinna kan ha, och hur hon faktiskt bestämmer över designers kollektioner i vissa fall, visst är hon modets drottning men att hon har för mycket makt är ju uppenbart.


Mucho mycket grönsaksdipp, vad skulle lördagkvällar vara utan snacks?


Vi försökte få till snygga seriösa bilder med självutlösaren, det gick sådär...

Så vi sket i att vara seriösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0