A-Ö, D&G!

Ni vet ju vilken designer jag ska tycka till om idag och det är ju fortfarande Stefano Gabbana och Domenico Dolce men med deras lite billigare märke D&G som inriktar sig till tonåringar, men dessa kläder gräver också stora hål i plånkan kan jag lova. Att D&G riktar sig till svinrika tonåringar är tydligt, det är många oskuldsfullt flirtiga plagg. D&G hade inspirerats av trädgråden, det var därför hela catwalken var smyckad med massa färska blommor.




Det fanns många plagg som inspirerats av picknick med snygga huvudbonader och såklart picknickrutan. Inte speciellt snyggt alls tycker jag!

Stefanos och Domenicos grund fanns där, men de hade gjorts mindre sexiga och mer påklädda.


Galna mönster blandades till galna mixar.


Jag ÄLSKADE hur slutet av showen var, massa olika volumniösa maxiklänningar i olika färger och blommönster och alla är så magiskt snygga. Den perfekta klänningen i sommar.




Min favoritoutift var annars den här spetsskapelsen, härligt att mixa spets med spets.


D&G;s kollektion var enligt mig en lång parad av glädje och roliga sommarplagg. Men jag söker ju ofta efter något mer och det hela känns lite tillkraffsat av designerduon, bara för att känna lite mer pengar liksom. Men det finns några guldbitar där som de maxilånga klänningarna och spetskreation. Det är ett bevis på att designerduon har något inom sig som är riktigt snyggt, till nästa säsong hoppas jag de har fått fram det. För då kan det bli riktigt kul!

Så här många K;s får kollektionen

K K K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0