BEYONCE, I LOVE YOU

Alltså, jag tror jag älskar ihjäl mig i Beyonce just nu, allt med henne är så jävla ballt ( allt från att hon gav sina fans pizza när de köade för hennes nya skiva, hennes snygga kreationer och hennes nya skiva) men just i eftermiddag är hennes video till "best thing I never had" bäst. När jag gifter mig (tveksamt om jag gör det, känns lite töntigt..) så ska jag ha det där bröllopet med den där snygga klänningen och den där snygga killen. Om man ska gifta sig så ska man väl göra det på riktigt... Underkläderna är från Agent provocateur, bröllopsklänningen från Baracci Bevelry Hills och den lite mer avslappnade klänning en är från Vera Wang.Snyggt Beyonce.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0