ALAIA-Couture











Coutureveckan i Paris som visade höstens couture avslutades precis, har inte riktigt hunnit kolla in alla designers verk men det jag föll för direkt var Alaia. Kändes som en lagom avvägning mellan couture och "vanligt" mode, blev inte flr uppklätt eller krystat men man såg samtidigt att det här var något annat än massproduktion. För övrigt får jag be om ursäkt för mindre bloggande, när jag inte ta mot lunchbeställningar eller moppar golv på jobbet så känner jag mer för att hänga på stranden och hänga med allt härligt folk. Men ska försöka fixa lite mer av  bloggvaran närmaste tiden. Annars önskar jag er en asbra helg och glöm inte att kolla in couturekollektionerna-eller så bara glömmer ni allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0