Snyggvarning



Älskar den här klänningen från Ricard Nicoll, så himla snygg och effektfull bild dessutom. Älskar powerklänningar, hoppas innerligt att jag någon gång i livet får designa min egen klänning som sedan skräddarsys efter mig, verkar vara en sån himla underbar känsla. Om jag skulle designa en klänning inför den här sommaren skulle den ha en djup ryggurringning och vara avskuren i midjan i en fin kornblå färg, eller typ blommigt. Och jag tror jag skulle vilja ha hög urringning, eller nja det kanske inte är så somrigt?! Det enda man kan vara säker på är att jag iallafall skulle få en jävla beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAHAHAHAHAHA!

2011-06-01 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0