På Gotland!

JAG ÄR PÅ GOTLAND! Kom hit i natt och har redan haft en underbar dag med klarblå himmel, äntligen kan man säga att sommaren är här. Idag har jag gått runt med ett stort smile på läpparna- bara för att jag kommit på hur jävla nice det är att jag har en sommarstuga här, det är livet! Men i år ska jag faktiskt jobba här, om ett par dagar ska jag infinna mig på ett cafe för att tjäna ihop massa pengar. Så nu ska jag njuta av några jävligt  lediga dagar innan det är dags attt börja slita. Känns extra najs att prognosen visar strålande sol och 20-25 grader!




Här kommer 2 bilder från i lördags, efter restaurangbesöket åkte jag, Emily, Vera och Josefine till Josefine för att sitta i hennes uterum och äta mumsig blåbärspaj. Supermysigt!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack, vad glad jag blir =)

2011-06-28 @ 00:26:17
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0