Hej då!

Klockan är snuskigt tidigt på morgonen men vad gör det när jag alldeles strax sitter på bussen med mina vänner mot en vecka av vår, massa tyska och härliga vänner? Om 16 timmar är jag typ i Tyskland, kommer få åka autobahn för första gången, coolt. Ni ska bara veta hur mccket jag ska shoppa, hur många frappucinos jag kommer dricka, hur många döner kebab och currywurst jag kommer trycka i mig, hur många nya ord tyska jag kommer kunna och hur många gånger jag kommer kolla upp mot solen för att känna den första riktiga vårsolen. Avundsjuka? Hoppas vi iallafall hörs någon gång under veckan, puss på er och ha det bra här hemma i Sverige. PUSS, PUSS, PUSS!


Jag just nu, trött men taggad till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0