I'm back

Hola! I'm back till kalla, snöiga Sverige. Det känns som att det skulle varit underbart att varit där i åratals och bara leva det jävligr braiga livet jag levde där men å andra sidan är ju hemma alltid hemma liksom, så det känns helt ok att komma hem. MEN, jag har haft det så obeskrivligt jävla bra. Vi har arebtat med miljöprojektet, hängt på stan, varit på pub, festat lite smått, shoppat, varit i Bremen, varit på Zoo, bowlat, vandrat runt i en asvacker trädgård, ätit Döner. Ja, ni märker ju hur jävla mycket vi har gjort och att det har varit minst sagt najs. Nu är jag som sagt hemma, och helt jävla DÖD efter att kanske ha snittat på 5 timmar sömn per natt och inga pauser på dagarna. Men jag klagar inte, jag har ju som sagt haft det wunderbar in Deutschland. Nu ska jag ladda upp bilderna, börja packa upp lite och njuta av mina nya inköp. Visar såklart er mina köp senare och kan kanske till och med slänga upp en liten hannover-gudie här?!


Jag i Bremen i fredags, världens finatse stad borde det vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0