Sminkhjälp!

Nu när sommaren är här så lägger jag min foundation åt sidan (dels för att hyn ändrar färg för varje dag som går och jag gillar känslan av osminkat på sommaren) Men ibland blir jag sugen på att bara lägga på en ultratunn tonad dagcreme eller foundation när man ska vara lite extra snygg, så att det blir en skillnad på fest- och vardagsmakeup. Har ni några tips på något sådant? Både budget och dyrare! Nu när jag inte har någon underlagscreme så använder jag enbart transparent puder, (gör så att sminket sitter bättre), solpuder, rouge och mascara på sommaren.Går ju i och för sig ganska bra det också!


Så himla fin sminkning, älskar färgen på ögonskuggan.

Nu ska jag fortsätta skriva om Heliga Birgitta, roligare skolarbete får man ju leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0