FÖR ETT ÅR SEDAN


Jag fick Chanels "vitalumiere" av pappsen, men blev tyvärr ganska besviken.


Jag gick på sminkkurs, och blev sminkad så här jättejättefint.

'
Tyckte att den här outfiten tillhörande Elin Kling var helt breathtaking-snygg.


Jag körde lite rockig stil, eller det här är typ så här rockig jag kan bli...


På min födelsedag den 9 november så var det värsta snöstormen.

Buhu, fick lite smått ångest idag för att det redan är 4 november, det är fan inte okej. Kan typ inte någon bara trycka på stoppknappen så att livet går liiiiite saktare?! PLEASE! Aja, kollade iallafall genom vad jag gjorde för ett år sedan( en av alla underbara grejer med att ha en blogg) och jag gjorde mycket roliga saker då också, ska se till att november 2011 blir lika kul. Känns som att det inte kommer bli några problem då jag åker till Tyskland om en vecka med skolan. Inte fel alls.

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack söting!

2011-11-05 @ 23:31:27
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/
Postat av: Ellens tankar om mode

Vart i Tyskland ska ni?

2011-11-08 @ 12:35:03
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0