FÖRSTA DAGEN PA PRAKTIKEN

Hej!

Idag har jag använt skalpell för första gangen, vaccinerat barn och opererat lite här och där eller neh förresten... inte riktigt. Jag pratar om första dagen pa praktiken da jag hänger pa en barnklinik men jag fick snarare halla i en leksak snarare än skalpell... Men kul har jag haft det idag och dessutom har jag hunnit med det 4 vaningar höga Primark. Nice. Imorgon antar jag att det blir mer shopping, praktik, restaurangbesök och kanske ett barbesök. Den som lever far se, helt enkelt.

Funkar inte att ladda upp bilder, sa ni far en länk till en intervju fran Beyonce.

här

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

AH jag vill ocksa till Primark!

2011-11-21 @ 20:58:38
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0