JAG VILL HA RIKTIG MAT

Halo!  Wie geht's?

Insag idaf efter pratiken att en skolfri vecka inte betyder en pluggfri vecka sa drog hem och fick lite företagsekonomi gjort (känner mig duktig faktiskt) men eftersom det ar sjukt snbba puckar när manär i Hannover ska jag in mot stan för kvällsshopping och cafemys. Har faktiskt bara köpt en väska och skärp sa jag har som tur är ganska mycket pengar kvar att bränna, men allra först ska jag ga ner i köket och försöka fa i mig nagot  (tyskarna är galna, de äter bara en macka till lunch) sa nu ska jag äta lite tidig middag, antar att det blir en sockrig macka med skinka pa. Lite sa det är i Tyskland, har jag upptäckt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0