LADDAR UPP LITE

Idag har jag en sjukt skön dag då jag bara slappat och gjort vad jag kännt för. Det betyder alltså: inget ansträngande alls, förutom morgonpowerwalken då. Gossip-girl har varvats med tidningsläsande, bakande av hälsobitar och små korta powernaps. Ja, inte helt fel att ha sånna där dagar ibland men nu är det tyvärr tillbaka till verkligheten:matteplugg!




Och för er som ville ha en liten recension på hälsobitarna: de är sjukt goda och nyttiga, perfekt som mellis eller när man är sugen på något.




min uunnndeeeerrbaaaraaa säng

Dessutom har den här låten gått på repeat hela dagen, har gått en crush på Savage garden. Men egentligen är de ju sjukt dåliga. Bara så himla mycket nostalgi ju!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en fett skön dag! Och vad goda de där hälsobitarna såg ut!

2011-11-06 @ 15:12:16
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: Helena

De där hälsobitarna ser sjukt nyttiga ut, haha. Men de ser också sjukt goda ut... Borde testa ;D

2011-11-07 @ 10:21:16
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0