KAMERAN

Typ det här fastnade på min kameralins under mina najsiga/roliga/härliga dagarna i huvudstaden:







Jag var på en utställning om Guldknappen, kul att se det lilla som var men den kändes ganska b och var pytteliten tyvärr...



Igår åt jag världens godaste confiterat ankbröst med lökpure och puylinser på Urban Deli. Det var typ det godaste jag ätit på år och dar, och alla ni som drar till Stockholm borde gå på Urban deli på Nytorget!


En annan dag lunchade vi på grace tea house och åt goda dumplings med massa godheter. Dit borde alla gå och dricka vitt te och mysa.


Sen var jag på Hair också, den hade lite skum handling men musiken och alla sånt var minst sagt grymt.

Det var det, typ. Nu kommer Lovisa hit och hänger. Puss, puss, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0