DE 8 BÄSTA

Min kära, lilla kamera råkade falla rakt ner i Hannovers asfalt så att kameralinsen förstördes, och då är det ju lite svårt att ta kort så nu är jag kameralös. Så därmed blir det inte mycket dagens, eller sånt som brukar fastna på min lins ett tag. Ska använda hjärnan så mycket jag kan för att producera lite inlägg, får se hur det går. Men en grej jag kom på var att visa er mina favoritlåtar från alla Beyonces skivor.Man kan sammanfatta det lite kort med att jag tycker senaste är bäst och mest varierande, tätt därefter kommer första skivan "dangerously in love", på tredje plats kommer Sasha Fierce(då när hon kom på att hon skulle ha någe skumt alterego) och sist och faktiskt ganska dålig är B'day.  Lysnna och njut, för det här är mina favoriter och de är sjukt bra.


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0