LITE LISTA BARA


KLÄDER
Skor: mina svarta låga converse och svarta boots.
Jeans: Alla från Cubus, sköna och tajta.
Tröja: min turkosa, stickade.
Underkläder: min svarta spets-BH(så skön) loch sidentrosor.


ACCESSOARER
Väska: Min röda portfölj.
Solglasögon: mian runda från Indiska som tyvärr är spårlöst försvunna.
Klocka: Min Regal.

TEKNIK
Tv: En stor fett platt-tv från SONY.
Stereo: Någon bra som det spelas sjukligt mycket Beyonce på...
Mobiltelefon: Nu en gammal äcklig nokia men om några veckor är en samsung galaxy ace förhoppningsvis min.
Dator: En hp
Kamera: en sony
BADRUM

Tandkräm: Colgate ( den blåa med vita prickar typ)
Tvål: ACO, typ.
Hårprodukt: Hmm... serum från Kerastase
Parfym: Beat it-burberry
Hudkräm: Body butter mango
Schampo: Loreal absolute repair
Balsam: Loreal
Medicin: Nope, förutom lite huvudvärkstabletter då *knarkare*


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Typ Loka..
Bröd: surdeg
Choklad: mörk choklad, 70 %
Glass: choklad

DET HAR JAG HEMMA
Säng: 120 cm
Lakan: Va? Alltså? Ja vita från IKEA



ÖVRIGT
Frisörsalong: Nadias hårstudio
Bank: Nordea
Gym: Friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0