TACK FINA NI








födelsedagsmiddag!


Mitt födelsedagsbord är överfullt, haha. Jag fick massa skönhetsgrejer: scrub och rengörinsgel från neutrogena, tre nagellack från Mavala(skitsnygga färger), hårolja från Lee stafford (älskar den redan) body butter från Body shop, rougeborste, läppglans från Lumene och makeup och hårstyling av duktiga Emma (aweeeeessommmmeee)



Jag har haft en så fruktansvärt härlig dag med mina fina människor! Mor och far väckte mig på sängen med sång, presenter och god frukost och sen körde vi familjens klassiska skattjakt. Det är en av alla konstiga traditioner min familj har, men den är stört kul. På lunchen gick jag och fika med några kompisar på JAVA och ikväll har jag umgåts med massa fina människor som varit hemma hos mig och ätit tårta och myst. Tack för alla fina presenter och att ni finns, kram kram.

Nu ska jag njuta av mina presenter och sen kolla ett avsnitt gossip-girl innan jag ska slagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0