EEESSSTTTOCHOOOLMOOO

De första tre dagarna på höstlovet ska jag hänga i Stockholm och bara ha det så där riktigt bra. Det var så länge sedan jag var i Stockholm, har saknat huvudstaden liksom. Jag och min kusin ska gå på modeutställning, shoppa, hänga med våra syskon, strosa, och gå på musikal. Det ska bli riktigt kul och jag älskar att vara ledig för övrigt. Hoppas ni får bra dagar ni också, om ni har tur så hörs vi säkert någon gång. Annars- so long långkalsong!


Ska försöka lyckas hålla inne med pengarna men den här tröjan från Bikbok är alldeles för fin för att inte köpa. Dessutom är den mycket finare i verkligheten.

Eftersom jag alltid är ute i sista stund hann jag inte ta någon bild på mig själv, och den här är lite snyggare jämfört med hur jag ser ut nu. På bilden är jag precis hemkommen från Sardinien. Alltså ge mig lite bränna, ppllleeeassseee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0