FREDAGKVÄLL

Åh, hatar när man råkar sova bort dagarna. Eller okej, jag vaknade halv 12 (men kanske inte så konstigt då jag typ somna 3 igår) men nu känns det som hela dagen är borta, jag blir så himla stressad av det. Haha. Men egentligen är den ju inte det, för idag hade jag tänkt böja lite tyska adjektiv, träna på eftermiddagen och ikväll ska jag och hanna hänga och mysa tillsammans. Klignar ganska bra i mina öron minst sagt, men jag gör det tråkigaste först:att plugga tilll tyskaprovet!

Och förresten, det var supermysigt igår. Förutom att det bjöds på tacogratäng och chokladpudding så var det så himla roligt att träffa alla igen, här kommer iallafall några bilder till er:








Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Viel Spaß ;-)

2011-10-22 @ 18:38:29
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0