HALV ÅTTA AT MY CRIB

Massa fina människor hängde hos mig igår, jag och Camilla hade stått sen 4 och slavat runt i köket (om ni undrar varför de tog så lång tid är det för att vi är ganska klantiga av oss, allt från pasta som kokar över till bränt bröd drabbade oss) men ni vi väl var klara så blev det ju riktigt superbt! Till förrätt var det Bruschetta, huvudrätten bestod av kycklingsås med bacon, pasta och stor sallad. Men det godaste var nog efterrätten, den hemgjorda mangoglassen med massor av tjock, hemgjord chokladsås överst. Ja, det var riktigt mumsigt och en skitbra kväll. Ska bli så kul att åka till Hannover med dessa girls om typ 2 veckor!


Bruschettan


Josefine och Emelie


Irma och Camilla!


Jag bland grytorna, hade på mig jeans igårkväll. Ni skulle vetat hur nerklädd jag kände mig, har alltid kjol eller typ klänning... Nu vet ni det.


Den himmelska efterrätten!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



ha en bra söndag! :)

Kram

2011-10-23 @ 18:40:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Stina

Älskar pennan som är med på första bilden. Haha. Men efterrätten såg ju för jävla god ut!!!! Kan du inte skriva receptet i nästa blogginlägg. På allmän begäran från din syster.

2011-10-23 @ 20:21:05
Postat av: Olivia

sv: tack så mycket! :)

2011-10-24 @ 15:55:42
URL: http://oliiviabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0