Foundationbabbel

Det är SÅ HIMLA KUL att jättemånga av er har tipsat om era bästa skönhetsknep, ska läsa igenom de noga och sen skriva om de bästa. Kommer imorgon! Ett av mina bästa sminktips är foundationen (som, enligt mig, är den bästa skönehtsprodukten i alla kategorier) infallible från Lorea'l. Har en ganska tjock konstinens men lägger sig som ett tunt lager, men täcker och ger ett sminkat intryck ändå. Den är helt awesome. När jag använder den kysser jag typ flaskan för att den är SÅ grym, okej inte riktigt kanske men jäkligt nära... Prova den! en foundation som jag verkligen dissar är Chanels "vitalumiere". Man ser svettig och klibbig ut när man använder den och stannar kvar högst 1 timme. Att betala typ 600 kronor för den är det sämsta du kan göra. Nej, nu kan jag inte hålla på och babbla så här för alldeles strax ska jag möta upp mina vänner och laga mat och hänga här hos mig. Ha det!


Nu bär jag den med rouge och highlighter.

Kommentarer
Postat av: malinlima

den där har jag :D

2011-09-17 @ 21:22:15
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0