I got a new necklace, and I love it

Hej hallå! Puh, vilken stört lång dag det har varit, först skola jättelänge och vid halv 6 skakade jag och Hanna höfter och rumpa på Fuegon ( så himla kul är det, man måste bara ha lite självförtroende så man vågar köra fullt ut och då blir det riktigt bra träning, svettades så det rann nästan. Varför ska jag alltid svettas så jävla mycket?) Ska alldeles strax börja plugga på om romanska språk men först tänkte jag visa er mitt nya, coola halsband från JC. Visst är det snyggt? Jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: malinlima

tack :-D ba att lägga till



va kostar halsbandet??

2011-09-21 @ 12:18:50
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0